tisdag 22 juli 2008

Vitt halsband

Har gjort många olika varianter av detta vita halsband som har varit en klar kundfavorit redan från början. Sitter faktiskt och gör ytterligare ett just nu. Det här har fått ett hänge i form av en stor blomma i metall och hänger allt som oftast runt min egen hals:)

Pärlorna är olika sorters glas-, snäckskals- och sötvattenspärlor blandat med trasselsnurror och mynt med glitterloopar. Längden är 82cm inkl hänge, men går givetvis att få i valfri längd.

Pris: 450kr

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycket!! här väntas ett stort paket med pärlor som vi hoppas kommer så snart som möjligt! en pärlsida som jag kan rekomendera är www.parbolaget.se som även har en affär i sundsvall. där vi bor..
ha det så bra!!

Gisan sa...

Tycker mig känna igen blomman?! Kramar...

Maria sa...

Frida- Tack för tipset, ska kolla in pärlbolaget asap. Och visst är det kul med stora pärlleveranser:)

Gisan- Det är första gången jag använder blomman, men det finns säkert en hel del som är före mig... KRAM