onsdag 18 mars 2009

Bola/Gravidpingla

Har länge letat efter snygga Bolapärlor att ha i mitt sortiment och letandet har intensifierats sen jag själv blev gravid och verkligen vill ha en Bola som pinglar på min mage:)



NU har jag äntligen hittat dem och de är bör vara på väg hem inom en väldigt snar framtid! De är alla i sterlingsilver och kommer att finnas i olika modeller, helt släta, med balimönster eller i både silver och guld.






De kommer på antingen kedja i sterlingsilver eller på lädersnöre, det bestämmer du helt själv. Priser och ännu fler bilder kommer så snart jag har fått hem dem.





Vill du förhandsboka en Bola eller se fler bilder så kontakta mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vill bara berömma dig för fina smycken. Jag gör själv egna smycken och är allting skoj att prata och kolla på andras smycken, det gör en själv kreativ! :) Väldigt fina berlocker du har måste jag säga.. du kanske ser mig som en konkurrent vad vet jag, men har du några tips på bra inköps ställen? Gärna internet! :) / www.superiorbyjfr.blogg.se / superiorbyjfr@live.se

Feria de emma sa...

Wow, den i balisilver var ju fantastiskt fin!

Maria sa...

Jennifer - Tack! Jag skickar ett mail till dig med lite info.

Emma- Javisst är den och det kommer att komma fler i samma stil som är lika ljuvliga:) Kram

Lisa sa...

Hej!
Är du nöjd med dina Bola? Funderar själv på att beställa lite och var nyfiken på vart du köpt dina? =)

Fina smycken!
/
Lisa
www.minebylisa.com