fredag 18 december 2009

Nya smycken

Här kan du se bilder på de första hängena i glas som jag har gjort! Jag själv älskar dem, hoppas ni också gör det:). Det är alltså en glasbricka med foto/papper på och sedan en glasglaze ovanpå det som håller fast motivet.



Rektangulära hängen med olika motiv. Storlek 49x24mm. Pris: 129kr






Ringar finns både runda och fyrkantiga. Pris: 129kr






Fyrkantiga hängen i två olika storlekar, 23x23mm eller 26x26mm. Pris: 99kr






Dessa smycken finns endast i ett exemplar och säljs bara på Plezuro på Rörstrandsgatan 28 i Stockholm. Vill du bli en ägare till dem så bege dig dit så fort du kan!

Även Svenska Barnrum på Kärrtorpsvägen 79 i Kärrtorp säljer mina glashängen, men med andra motiv de här ovan.


Jag kommer givetvis att lägga ut nya hängen i min egen shop också, men det kommer först efter jul. Då kommer jag även att ta emot beställningar så du kan få ditt alldeles egna fotohänge. Du skickar mig den bilden du vill ha och så gör jag ett hänge av det och vips har du fått ett helt unikt smycke. Pris för det återkommer jag med när det blir aktuellt.


Klicka på bilderna så kan du se dem i större format.

Inga kommentarer: