onsdag 10 februari 2010

Mer sötvatten

Jag fortsätter att lägga upp smycken med sötvattenspärlor för de är ju så fina:).
















Vitt halsband med kaffebönsformade sötvattenspärlor och mellandelar i tibetsilver. Längst ner har jag använt donuts i kristall. I hänget finns det dessutom en utkarvad blomma i bergkristall.

Längd 80cm+ hänge

Pris: 349kr













Armband som passar till halsbandet ovan. Det är elastiskt så det passar de flesta handleder.

Pris: 99kr

















Halsband med purpurrosa risformade sötvattenspärlor med mellandelar i tibetsilver. Hänget är en berlock med texten " No act of kindness, no matter how small, is ever wasted"

Längd: 80cm +hänge

Pris: 349kr


















Halsband med vårgröna kaffebönsformade sötvattenspärlor med mellandelar i tibetsilver. Längst ner är det även pärlor i grön Jade och hänget har en berlock med texten "Every problem has a gift for you in it´s hands".

Längd: 80cm+hänge

Pris: 349kr












Elastiskt armband som passar till halsbandet ovan.

Pris: 99kr



Än så länge finns de inte i webshopen utan vill du beställa ett så skicka ett mail till mig. Vill du se dem live så kan du åka till Parelle i Nacka Forum som säljer just dessa smycken.


Klicka på bilderna för att se dem i större format.

7 kommentarer:

Anonym sa...

fina smycken!

ghita sa...

sötvattenspärlor, favoriter! Jag gillar speciellt det vita med genomskinligt hänge! Hur fäster du de elastiska armbanden?

Maria sa...

Anonym- Tack:)

Ghita- Gillar också sötvattenspärlorna och det kommer mycket mer under våren:)

Till de elastiska armbanden använder jag lite smyckeslim på knuten så att de håller bättre.

Tiina Veidemann sa...

Hej!
Vilka underbara smycken! Är detta ditt heltidsjobb? Det hade varit underbart att kunna försörja sig på detta..
Kram Tiina

Maria sa...

Tiina- Tack, så kul att du tycker de är fina:).

Ja det stämmer att detta är mitt heltidsjobb i vanliga fall. Just nu är jag föräldraledig med vår dotter som är 6 månader så produktionstakten är inte så stor, men snart så;)

Clara Karlsson Schedvin sa...

Du gör verkligen jättefina smycken. Har du något tips om man vill starta ett företag? Behöver alla råd jag kan få. :)

Maria sa...

Clara- Tack, alltid kul att få feedback!!

Jag skickar ett mail till dig med lite tips;)