tisdag 6 april 2010

Nya bolor

Nu kommer det tre helt färska bolor!! Alla är givetvis i sterlingsilver 925 vilket även gäller kulkedjan och alla silverdetaljer.



För att fira de nya bolorna så har jag ett fantastiskt introduktionspris som gäller tom 20/4 2010.
En bola på vaxad lintråd kostar endast 269kr (ord 329kr) och på kulkedja 379kr (ord 479kr).





En helt slät variant som det har varit stor efterfrågan på.


Storlek: 25x19mm






Bola med sirliga blommor


Storlek: 22x18mm





Bola med stora blomblad i toppen och botten.


Storlek: 21x17mm






Beställer gör du som vanligt i webshopen.





2 kommentarer:

Feria de emma sa...

Jag är mycket förtjust i min, men kommer hela tiden på mig med att gå och hålla den i handen eftersom jag har lite svårt att vänja mig vid plinget... Svårt att smyga sig på folk blir det i alla fall! :)

Maria sa...

Emma- Ja smyga får du nog vänta med ett tag;). Kul att du gillar den, hoppas att den lille i magen också gör det!! Kram