lördag 11 september 2010

Jag fixar och donar

De senaste veckorna har verkligen varit intensiva. Jag har nämligen blivit med lokal!!!!

Jag hoppas att flyttlasset kan gå i veckan som kommer, men än så länge är det bara väggarna som är målade så det kanske är lite väl optimistiskt;).

Hur som helst så hittar ni mig snart på Handelsvägen 24 i Gamla Enskede och det blir både ateljé och liten butik så ni kan komma och handla direkt hos mig:). Det ska bli så himla kul!!!

Lovar att visa bilder så fort jag börjar bli klar!!

Ha en riktigt trevlig helg! Kramar Maria

5 kommentarer:

lindasmat sa...

Åh så roligt! Grattis!

ghita sa...

Oj vad roligt Maria! Grattis!! Skulle vara kul att höra detaljer, ska du sitta där och jobba? Hur mycket har du öppet? Blir det din huvudsyssla? Härligt!!

Maria sa...

Linda-TACK!!! Kram

Ghita- Jag lovar att skriva lite mer detaljer sen när jag får lite ordning på det hela;).

Jag kommer att sitta och jobba där om dagarna och också ha öppet, men vet inte när ännu. Ja, nu är detta min heltidssysselsättning:). Helt underbart!

Emilie sa...

Grattis till lokalen.
Ville bara säga hur nöjd jag vart med hänget (hjärta med gravyr "Världens bästa momma")
Och jätte tack för ängeln :)

Mvh Emilie Stenberg

Maria sa...

Emilie- Tack:).
Så roligt att höra att du blev nöjd med smycket!!