tisdag 2 november 2010

Jag har öppet...

Tusen tack alla ni som kom hit i söndags och förgyllde min dag!!!


Nu är det vardag igen och jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat veckans öppettider här. En sån tur att jag har kunder som mailar och frågar när de kan komma för annars hade inte heller detta inlägg blivit av... Lovar att skärpa mig!

Snart har ju halva veckan gått, men här är resten av veckans tider:

Onsdag: 9-16

Torsdag: 10-18

Resten av veckan är jag på Syfestivalen i Älvsjö och jobbar där istället;).

3 kommentarer:

Popcorn sa...

Tack för att du tittade in i min blogg och välkommen med en beställning! Såg att även du var på Syfestivalen, det var jag med, men jag arbetade inte som du, utan bara strosade och njöt!

Beatrice Lundin sa...

Hej Maria!

Vill bara tacka för de ljuvliga halsbanden som du gjort o skickade till mig :) Fick dem igår o jag är riktigt, riktigt nöjd! Återkommer gärna nån mer gång :)

Mvh/Beatrice

Maria sa...

Popcorn- Klart jag var tvungen att beställa, du har ju så mycket fint hos dig:).

Beatrice- Åh så roligt att höra:). Det är extra kul att få sån respons på namnsmyckena eftersom de är så personliga för en.

Du är hjärtligt välkommen tillbaka när du blir sugen på fler smycken.