tisdag 18 oktober 2011

VECKANS SPECIAL

Varje vecka framöver kommer det att finnas ett utvalt smycke till rabatterat pris i webshopen så titta in för att se om just ditt favoritsmycke finns med!



Denna vecka är det en affirmationsring i sterlingsilver 925 som är specialen. Den har fått nytt utseende och är nu hela 1,6mm tjock mot 1,2mm tidigare så det firar jag med introduktionspris 400kr mot ord pris 525kr.




Du hittar både den och andra erbjudanden här.




Ha en underbart i höstvädret! Kram Maria ♥

4 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej Maria!
Kikar in för att tacka för underbara smycken som låg i min postlåda i dag. Den lilla söta överraskningen var som grädde på moset - underbar! =) Jag har gjort ett litet inlägg i min blogg med foton på mina nya smycken och länkar till din nätbutik, hoppas att det är ok. Kika gärna in!

Kram Emma - Emmas vita drömmar

http://emmasvitadrommar.blogspot.com

nelliealexiaa sa...

Hej!
Vill du sälja dina smycken via en webbshop? Tävla hos mig om en webshop värd 6000 kr.
http://nelliealexiaa.blogg.se/2011/october/tavla-och-vinn-en-webshop-vard-6000-kr.html#comment

KRAAAAAAM :D

Maria sa...

Emma- Din sida är så himla fin:).

Roligt att du gillade smyckena och givetvis går det bra att länka till mig:). Jag har redan lagt upp din blogg på mawis facebooksida.

Kram

Maria sa...

Tack nelliealexiaa för tipset, men jag har redan en webshop som du gärna får besöka, www.mawi.se.

Må så gott!