fredag 16 maj 2008

Röda smycken!

Fick en "akutbeställning" på ett rött halsband och armband i veckan. I såna lägen är det tur att jag har en mindre pärlbutik här hemma och snabbt kunde få ihop det:) Så här blev resultatet.


2-radigt armband med ett togglelås. Här finns olika sorters röda glaspärlor, cloisonne och tibetsilver, men för första gången har jag även använt olika typer av korall. Det blev snabbt en ny favorit!


Pris: 200kr



Ett 2-radigt kort halsband i samma stil som armbandet. Har lagt till lite större pärlor av korall, cloisonne och hexagoner för att få det lite maffigare.


Pris: 375kr

2 kommentarer:

Gisan sa...

Det här var de snyggaste kreationerna jag sett i rött någonstans. Jag tycker att rött är en svår färg att få till. Men det fixade du. Kramar...

Maria sa...

Gisan- Tack!!! Jag tyckte också att rött var svårt först, men nu har jag börjat få till det:) Kram