fredag 2 maj 2008

Senaste nytt

Har inte så många smycken att visa just nu. Har fått många beställningar på de rosa smyckena och det har upptagit min största tid på sistone. Snart kommer det dock upp mycket nytt att frossa i. Först ut är:


Min "rosa kund" ville såklart ha ett kort nuggetshalsband att matcha armbandet med och då blev resultatet såhär. Nuggetsen skimrar himla fint och gör halsbandet levande.

Pris: 250kr








Armband på riktigt stora sötvattenspärlor. Det här gjorde jag till mig själv en morgon när jag inte hade något smycke som matchade mina kläder den dagen. Är helt såld på det sen dess. Passar dessutom perfekt till min coilade ring. Satte dit ett togglelås i viktoriansk stil för pricken över i.
Pris: 200kr


2 kommentarer:

Gisan sa...

I en av pärlaffärerna i Malmö stod en mindre skylt på disken om coilingkurs. Det visade sig att min kompis var anmäld till den. Gissa om jag blev sugen. Kramar...

Maria sa...

Gisan- Förstår att du blev sugen, dte är så himla kul!! Kram