onsdag 18 juni 2008

Favoriten!

Jag blir oftast kär i allt jag gör, men detta blev både jag och Joakim extra förtjusta i. Jag hade fått önskemål om att göra det så glittrigt som möjligt och jag kan lova att det glittrar rejält! Dock ej så mycket på bilden tyvärr...



Ett kort 2-radigt halsband i turkost, silver och glas tillsammans med 4 affirmationsringar. De jag har visat det för var helt lyriska och jag vet att även ägarinnan tycker väldigt mycket om det!



Det är just feedbacken från er som gör att jag får inspiration att skapa vidare så tusen tack!!!!



Pris: 400kr.
Glöm inte att klicka på bilden för att se smycket i större storlek!!!

5 kommentarer:

Ann sa...

Ja, jag kan lova att jag är nöjd med halsbandet, det glittrar minsann!
Det blev också min favorit! TACK, Maria! :)

Maria sa...

Ann- Att du är så nöjd glädjer mig verkligen!!! Kram

Laila sa...

Det var ett otroligt vackert halsband!

Maria sa...

Laila- Tack:)

Gisan sa...

Fantastiskt! Mot lite brunbränd hud gör det sig nog ännu bättre. Kramar...