måndag 9 juni 2008

Ännu fler armband

Armbanden verkar sälja som smör i solsken och med tanke på vädret så kanske ni förstår att armband är det jag har gjort mest av på sistone:)



Svart 2-radigt till en tonårstjej. Har använt mig av lite mer glittrande pärlor än vanligt och det gick uppenbarligen hem hos henne.





Brunt 2-radigt. Kombinationen brunt och silver är något folk brukar rynka på näsan åt, men jag kan säga att de passar väldigt bra ihop. Tom min sambo uttryckte sig lyriskt över hur snyggt det blev och det är verkligen ett gott betyg!

Pris: 200kr

2 kommentarer:

Gisan sa...

Jag tycker mycket om det svarta. Svart är ju min färg mer än brunt. Men den här gången var det bruna strået vassare i mina ögon och brunt och silver blev verkligen en hit i dina händer. Kramar...

Maria sa...

Gisan- Ja ibland måste man våga kombinera det man inte trodde skulle bli bra. Har gjort ett halsband i brunt också som kommer upp här inom kort:) Kram