tisdag 30 juni 2009

REA i shopen

Nu är det rea i shopen på de varor som det endast finns ett exemplar kvar av så skynda att fynda! Alla reavarorna hittar du här.

Jag har också glädjen att berätta att Lilla Bebben numera är ny återförsäljare av Bolahalsbanden! I samband med det så erbjuder vi ett specialpris på alla bolor med svart halsband, nu endast 375kr mot ordinarie pris 450kr.

Erbjudandet gäller tom 2009-08-31 och gäller förutom hos mawi och
Lilla Bebben även på detbästavihar.se

Jag har också lagt upp 26 nyheter i webshopen idag så kreativiteten är det inget fel på även om jag nog har drabbats av solsting...

Hoppas att ni alla har det lika varmt och skönt i värmen som jag!

2 kommentarer:

Amanda sa...

Vilka fina smycken Du har :) Man blir riktigt glad av dem :)

lycka till
kram

Amanda - Amandas Smycken

Maria sa...

Amanda- Tusen tack:) Nu ska jag titta in hos dig!

Kram