tisdag 16 juni 2009

Webshopen är öppen!!!


Idag har jag öppnat min hemsida och webshop:) Där kan du handla och lättare se produkterna än vad man gör här och jag hoppas att du kommer att tycka om sidan lika mycket som jag gör!!


Gå in på http://www.mawi.se/ och surfa runt för att se om du hittar smycket just för dig.


Som en liten öppningspresent så erbjuder jag dig som läser bloggen 10% rabatt på allt du handlar tom 2009-08-31. Ange rabattkod: 10AUG i kassan så dras rabatten automatiskt.








5 kommentarer:

Feria de emma sa...

Superfint!!

Maria sa...

Emma- Tack:)

frida sa...

Lycka till med webshoppen!!
kram

House of yaya sa...

Här fanns mycket fina smycken! Jag gillar också de dubbla kedjorna.
Lycka till med din webshopp!
Titta gärna in hos oss vid tillfälle

Maria sa...

Frida- Tusen tack!!

House of Yaya- Kul att ni gillar smyckena. Ska absolut ta mig en titt hos er:)