söndag 15 augusti 2010

Fomex, kul och mindre kul

Jag var på Formex hela fredagen och botaniserade bland alla vackra saker:).

Så mycket jag ville ha med mig hem!! Nordals möbler var helt fanatstiska och montern likaså.

Just bland inreding och design så infann sig det stora habegäret. Men fortfarande var det alldeles för mycket vitt i montrarna för min smak. Jag vill ha färg!!!

Tyvärr blev jag besviken på smycke- och accessoaravdelningen. De stora märkena hade inte förändrat sig ett dugg utan stod i exakt likadana montrar som sist. Hallå, är de så stora att de inte behöver bry sig om upplägget utan säljer ändå? Trist tycker jag.

Ett lysnade undantag var Soul of Maia. Ljuvliga smycken i en inspirerande miljö. HÄR du se bilder från deras monter. Sen är jag kanske lite partisk då det är mina vänner som står bakom det hela, men det bjuder jag på;).

Så nu är det dags att jobba igen, beställningarna sköter ju inte sig själv;)

Inga kommentarer: