torsdag 12 augusti 2010

Nytt i shopen


Håller på att uppdatera webshopen för fullt. Det är väldigt kul att lägga in en massa nya produkter, men oj en sån tid det tar!!! Det känns som att jag har suttit i evigheter och ändå har jag inte ens kommit halvvägs... Får ta resten imorgon.




En nyhet bland namnsmyckena är denna affirmationsring med berlock som sitter direkt i ringen. Mycket snygg tycker jag:).

150kr kostar ringen och sen finns det olika längder på kedjan som tillval. Färg på pärlorna väljer du såklart också själv.




Lite ringar finns nu också ÄNTLIGEN i shopen. Som denna "rasselring" med blästrade krackelerade bergkristaller i olika färger. Som en liten godisbit på fingret:). För 149kr blir den din.

Resterande nyheter hittar du här och det kommer som sagt mer under morgondagen.








2 kommentarer:

Sarah sa...

åh du har en blogg !
Nice :)

Emma's Berlocker sa...

Hejsan!
har en fråga här...
Om du kan göra ett litet inlägg om min blogg på din blogg så skriver jag ett inlägg om din?
Bara en idée jag fick:)

ps. det var väldigt fina smycken du har!