onsdag 23 april 2008

Rosa smycken

Har en kund som älskar rosa och det här är det senaste i raden som jag har gjort till henne.

Tvåradigt armband på wire. Karbinlås och förlängningskedja. Svårt att få bra på bild då det inte vill stå upp på ett snyggt sätt. Olika rosa pärlor såsom glas, howlit, rosenkvarts, sötvatten och snäckskal. Lite tibetsilver blandade jag som vanligt in.
Pris: 200kr


Tvåradigt kort halsband på öglepinnar med karbinlås. Använde olika nyanser av rosa för att "liva upp" det lite samt att det går att använda till fler tillfällen så här. Har använt likadana pärlor som till armbandet, men här finns även vit opak, silverfolierade pärlor samt drizzlekuber.

Pris: 375kr

6 kommentarer:

S o F sa...

Jag äääälskar också rosa!

Fint!

Kram!!

Gisan sa...

Åh så vackra båda två! Kramar...

Maria sa...

S o F och Gisan- Tack:)

Ann sa...

Rosa är min favoritfärg, dom här är såå fina! :)

Anonym sa...

Om man vill köpa och bor i Malmö, hur gör man då?

Maria sa...

Inger- Skicka ett mail till mig med vad du är intresserad av så kommer det hem till dig per post!