fredag 15 augusti 2008

Turkos dröm!

Okej, jag gillar så klart alla smycken jag gör (en förutsättning för att kunna skapa), men det här ligger högst upp på min lista just nu. Redan i affären när jag började känna på pärlorna så visste jag att det skulle bli bra, men kanske inte så här bra;)


Det är ett långt halsband på 92cm som går att ha både som enkelt eller vira två varv runt halsen. Pärlorna är mörk turkosa samt en del i koppar och de är trädda på koppartråd och har ett togglelås som också det är i koppar.

Pärlorna jag har använt mig av är mynt med glitterloopar, windowbeads, filigran, sötvattensmynt, runda silverfolierade samt kristallslipade glasnuggets. Jag "fläskade på" ganska rejält och priset blev därefter, men jag kan garantera att du kommer att bli nöjd!


Pris: 600kr

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör verkligen jättefina smycken! Snyggt med turkost och koppar!

Maria sa...

Humla- Tusen tack och så kul att du tittade in!! KRAM

Anonym sa...

ja det är ju det :)

Josefin Brorhed sa...

Jätte fint, så fint det blev med koppar och turkost! :) Tack för kommentaren föresten! Kram

Gisan sa...

Mmm så underbart!!! Kramar...