tisdag 27 januari 2009

Fler budskapssmycken

OBS! För att beställa namn- och budskapssmycken, klicka här så kommer du direkt till min webshop och kan se hela utbudet. 7-9/12 2009 är det dessutom 10% rabatt på dem!

Så, här kommer nu mitt utbud i sterlingsilver. Önskar du någon annan form så hör av dig till mig så ska jag se vad jag kan göra. Alla hängen har mawi- och 925 stämpel på baksidan och kan fås med eller utan text. Text ingår i priserna nedan.





Ring som man kan välja att ha slät eller med text på. Ytterdiametern är ca 25mm och du kan få dem i två olika tjocklekar, 1mm och 0,5mm. Alla ringar är handgjorda av mig och kan därför variera något i storlek och form.




Pris:
Ring 0,5mm 350kr (inkl kulkedja 70cm 450kr)
Ring 1,0mm 475kr (inkl kulkedja 70cm 650kr)





Hjärtan, ca 40mm långa och 1mm tjocka. Alla hjärtan är handgjorda av mig och kan därför variera i storlek och form.

Pris: 475kr (inkl kulkedja 70cm 650kr)




Avlång bricka/stav. På bilden är det en bricka med måtten 30*4mm och 1mm tjock. Finns även i storlek 35*9*0,8mm.

Pris:
Bricka 30mm lång 300kr (inkl kulkedja 70cm 500kr)
Bricka 35mm lång 350kr (inkl kulkedja 70cm 550kr)



Avlång bricka som är vågformad i storleken 40*4*0,5mm. Kan även fås som örhängen.

Pris:
Vågformad bricka 250kr (inkl kulkedja 70cm 550kr)
1 par örhängen 400kr

3 kommentarer:

lindasmat sa...

Hej Maria! Jättesnygga! En beställning kommer inom kort. Undrar dock hur många bokstäver som får plats? Är det lika som de pläterade kanske!? Har du bara bokstäver eller har du möjligtvis siffror också? *hoppas* Kram Linda

Maria sa...

LInda- Tackar! Hur många bokstäver som får plats beror lite på vilket hänge du vill ha samt vilket håll du vill ha texten på, men mellan 6-9 får plats. Givetvis har jag även siffror:) Kram

Gisan sa...

Vilka underbara smycken!!! Kramar...