torsdag 22 januari 2009

Namn/budskapssmycken

Förfrågningarna på namnsmycken bara ökar och har kommer ett par exempel på vad jag kan erbjuda.




Namnbricka med måtten 8*30mm. Du väljer själv vad du vill att det ska stå på brickan, max 7 bokstäver.






Stort hjärta, 32*50mm. Även här väljer du själv vad du vill att det ska stå på hjärtat, max 10 bokstäver. Vill du hellre ha det helt blankt så går det givetvis bra.




Både hjärta och bricka levereras på en kulkedja. Du kan välja mellan följande längder: 45cm (1,5mm bred) och 70cm (2,5mm bred).


Pris:
175kr för bricka/hjärta på 45cm kedja inkl valfri text
200kr för hjärta/bricka på 70cm kedja inkl valfri text
50kr för extra hjärta eller bricka inkl valfri text


Alla delar är silverpläterade och nickeltestade. Jag har även liknande smycken i sterlingsilver och kommer att lägga upp dem här snarast möjligt.

7 kommentarer:

lindasmat sa...

Vilka fina! Jag väntar på sterlingbilderna...sen kommer det nog en liten beställning! =) God fortsättning! Kram Linda

Maria sa...

Linda- Tack! Sterlingbilderna kommer upp senast på tisdag. Kram

Gisan sa...

Underbara! Kramar...

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara höra var du beställt dina tags? MVH/Emma

Anonym sa...

Jag skulle också vara väldigt tacksam om du kunde skriva vars du beställt dina tags som du stansar på. mvh matilda.

Maria sa...

Gisan-Tackar:) Kram

Emma och Matilda- Maila mig på mawidesign@gmail.com så ska jag berätta mer.

Anonym sa...

I LOVE!!!! Och budskapssmyckena är ju helt underbara. Vi måste ses och prata business. Puss!!