tisdag 13 januari 2009

Nya smycken!

Här kommer ett första smakprov på vårens nya smycken från mawi!



Ett kort halsband på min nya favoritkedja med dubbla ringar som gör att det ligger väldigt fint mot halsen. Låset är framtill och hänget består av en lampworkpärla på 20mm. Pärlan visas här i lila, men finns även i lime, blågrönt, vitt och rött.

Pris: 325kr



Matchande armband finns såklart också. En likadan pärla, 14mm, som berlock och även här ett stavlås. Finns även i ovan nämnda färger.

Pris: 200kr




Kedjorna är pläterade i ljus silverfärg och är nickeltestade. Klicka på bilderna så ser du dem i full storlek.

4 kommentarer:

Gisan sa...

Ojojoj så fina! Jag blir helt tagen. Kramar...

Anonym sa...

Vad fina dina smycken är! Du är ett proffs! Jag är bara en liten amatör som har börjat göra egne smycken nyligen.

Maria sa...

Gisan- Tack vännen! Gillar också det mycket och den lila färgen är verkligen fin:) kram

Liv- Tack för komplimangen! Ska titta in hos dig nu:)

Anonym sa...

Tack för din titt på min nya blogg! Vad glad jag blir av din kommentar! Någon gång kanske jag blir lika duktig som du!